God Morgon!

Natten gick faktiskt ganska bra. Det värkar som Alexander börjat förstå att man ska sova på natten för efter han har ätit så somnar han ganska snabbt. Fast jag tror han hade lite ont i magen. Vi har köpt mag droppar som han ska ha en gång om dagen men självklart gömde jag bort att ge honom dom igår.. Ens minne är inte långt när man har massa annat som ska fixas.

Igår kväll rensade jag ut Alexanders stl 50 kläder eftersom dom är jätte små. Även stl 56 i boodys börjar bli små på längden så om någon vecka kommer jag antagligen behöva börja köpa lite i stl 62. Små barn växer verkligen snabbt!

Idag ska vi till BVC och väga honom också. Och om allt har fortsatt gå så bra som det har så behöver vi inte gå dit varje vecka längre. Sist vi va där så va han 56 cm lång och vägde ca 3950. Så han går upp bra i vikt! Fick beröm för min mjölk, haha!

Nu vaknar lilleman. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Nah så söt han e :)



Okej där ser man, så jag ska alltså inte köpa så mkt i 50 utan mer i 56 och 62 elr? :P

2010-09-02 @ 13:24:33
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Susanne

Han är så fruktansvärt söt! Roligt att höra att han växer och mår bra.

2010-09-03 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0