Hemma hos pappa + gammal bild på mig

Sitter nu hemma hos pappa och väntar på mat. Det blir spagetti med köttfärsås. Verkar som att pappa inte lagat det förut då han kollar på recept på datan. Haha. Kul att han försöker laga annat än köttbullar.

Pappa har köp hem lite mys också. Så i kväll blir det lite godis och anat gott.
I mon ska jag till BVC, vet dock inte vilken tid så det får jag ta reda på.. Jag är smidig som glömde de hemma.

Längtar jätte mycket till Ullared nästa vecka! Haha. Det ska bli jätte kul verkligen.
 /F

Bjuder på en gammal bild på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag ser oxå fram emot Ullared nästa vecka! Skall bli jättekul! Har redan bestämt mig för vad jag skall köpa i julklapp till Alexander :D

2010-09-30 @ 08:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0