Hemma igen

Kom nyss hem.  Fick en liten stund ute med kompisarna  igår, pojkvännen fick passa alex dom ca 40 minuterna jag va ute. Men det va skönt att få dom 40 minuterna med sån tid jag hade massor av förut.  Jag tror jag har bytt alex blöja 2 gånger under dagen igår och idag. (blir ju mer blöjor idag såklart) Alexanders farmor hade alex nästan hela tiden så jag och pojkvännen fick massor av tid tillsammans.  Hon måste älska sitt barnbarn eftersom som frivilgt bytta blöjor på honom.  Haha.

Fast det känndes nästan som jag va för mycket ifrån min son så man nästan saknade honom. Det kommer nog ta några månader innan jag kan vara utan honom någon längre stund helt och hållet. Nu va jag ändå i samma lägenhet hela tiden. 

Fick 3 nagellack från svärmor o väska från alex plast farfars (kan man kalla han så?)  mamma.

Bilder kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du gillade nagellacken! Kan du inte visa hur dom blev på?

2010-09-05 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0