Idag, i mon, och lördag.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Städat rummet duschat och bara tagit det lungt.
I mon så kommer pjkvännen farfar och framor hit. Känns lite konstigt eftersom vi ska träffa dom på lördag också då det är middag hos pojkvännen.. igen.
Jag har ingen anning vad jag ska ha på mig. Känns inte som att det är någon bra idé att ha på sig sånna klänningar jag brukar ha. Kort-kort är nog inte så bra när det gäller äldre menniskor. Haha. Ska nog in och se om jag kan snappa upp något fint i allum.

Om produkterna jag testar:
Skriver om schampot och blasamet från branängen när dom tagit slut. Tänkte skriva om den nya brun utan sol någon gång i helgen. Kanske redan i mon om jag har tid! :)

Ska nog sova snart... Fast vill inte sova. Egentligen skulle jag vilja ha mys kväll med pojkvännen. Fast han är ju inte här :(

Fast det värkar som att lille man vill sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0