´Jobbig natt

Både jag och lilleman har sovit ganska orligt i natt. Han har varit lätt väckt och jag haft tankar som snurrat runt inne i huvudet. Knappt sovit något alls. Längtar tills man kommer hem till pojkvännen.
Igår skulle jag ju ha varit och mini shoppat med Elin men det blev inte så. Och det va väll tur för jag glömde bankkortet hemma så jag kunde inte köpa något till alex som jag tänkt mig... Så smart är jag.

Sitter nu helt ofixad och väntar på att lillen ska bli trött så man kan sova en stund till. Jätte trött!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas ni fått chansen att sova lite till och att ni får en skön helg tillsammans. -Kram-

2010-09-10 @ 08:50:00
Postat av: Nathalie

nej jag har inte testat det innan. på gekås kostar dom 10 kr/st men i vanliga affärer kostar dom nog 60 kr. inte så farligt:)

2010-09-10 @ 13:29:31
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0