Jobbig natt

Nu har jag gett upp på att gå och lägga mig när alexander somnat, för han sover kanske bara en timma och när han vaknar blir jag bara sur på han för att jag är så trött. Och det vill jag inte vara så därför går jag och lägger mig sen när pojkvännen kommer så att han kan ta alex så jag kan sova lite.

Natten har varit jobbig, har inte fått sova bra alls. Känns som jag har så mycket tankar som gör mig orolig..
Aja, får försöka lungna ner mig och kolla runt på lite kläder på hemsidor :)

Tips! Nelly.com har fortfarande REA, finns fina saker under 100 :- helt sjukt! Haha.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Viggo är 5 månader. Jag hade inte tillräckligt med mjölk i brösten när han var nyfödd så vi kombinerade bröstmjölk och ersättning för att han skulle bli mätt. Efter ca 6 v tröttnade jag dock så sedan dess har han bara fått ersättning och sedan 4 månader även gröt och smakisar. Det har funkat kanon för oss och viggo är en både mätt och glad bebis :)

2010-09-08 @ 12:16:08
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: B - En till sån mamma nörd, fast lite tuffare

Nämen vilken söting! :)

2010-09-09 @ 13:31:33
URL: http://missymissmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0