Kom nyss hem

Kom nyss hem från MVC, antagligen sista gången man är där. Påvägen där ifrån så va det först en tant som vägrade flytta lite på sig så jag va tvungen att svänga med vagnen, sen en cykel som inte heller ville svänga lite åt höger så jag fick svänga med vagnen. Och en bil som nästan körde på mig. Är jag osynlig på något sätt?
Det va verkligen läskigt. Haha. :P

I slutet av september ska man ner till BVC och vara med i öppnaförskolan med andra ''unga mammor'' för er som följt min blogg väldigt länge så kan jag berätta att det är samma tjejer som va med i föräldra gruppen när vi va gravida. Jag hoppade ju av där för den yngsta va 20 och dom flesta hade jobb och så. Kände mig smått utanför...

Nu ska jag ta något och äta och mysa med min lille alexander.


Kommentarer
Postat av: FAAKIE

ne du e fin :))

2010-09-09 @ 15:40:33
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Susanne

Även om det är åldersskillnad så har ni nu det gemensamt att ni alla är nyblivna mammor vilket gör att ni får något att prata om, så jag tror du kommer att trivas bättre nu. (Om inget annat kan du ju jämföra Alex med dom andra bebisarna och se hur söt han är ;) )

2010-09-10 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0