Kort info om läkarbesöket

När vi va hos läkaren i tisdags så trodde dom att han hade en alergiskt reaktion för att han va tor och röd i ansitket. Och dom trodde det va mot mjölk. Fast det dricker ju inte jag eftersom jag är laktos intolerant. Jag dricker laktos fri mjölk. Så antagligen va det inte det. Och så fick dom för sig att han inte kunde vrida på huvudet för att han ville ligga med huvudet åt andra hållet. Och han börjar bli lite platt på ena sidan av huvudet så nu ska vi få honom att ligga med huvudet t andra sidan så att hans huvud istället blir vadå, fyrkantigt?

Nu väger han 4730g och är 59,5cm lång.

Just nu sitter jag med huvudvärk mensvärk trötta ögon och en super pigg bebis.. Heheh gud va härligt livet är..

 Svårt att ta kort när han ler för han gör det inte så länge. Men här är ''slutet'' på ett smile

Kommentarer
Postat av: Susanne

Otroligt söt bebis! Stackars Frida, hoppas han somnar snart så du får vila en stund. Hm, blir väldigt svårt att hitta mössor som passar om hans huvud skall bli fyrkantigt!

-Kram-

2010-09-23 @ 08:11:44
Postat av: Sindy

aw kolla va söt han e! ja dör!! <3 Saknar dig Frida!

2010-09-24 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0