Lögner och svek - måste skriva av mig..

Jag hatar när folk ljuger för mig. Speciellt mina nära och kära. Varför ska man ljuga så mycket? Hur hjälper det? Tänker man inte på hur den perosnen man ljuger för känner sig när den personen får reda på det?
Jag mår iallafall skit. När någon lovar något tex och sen skiter i det. Och ljuger för mig rakt upp i ansiktet och bara tror att en kram och fina ord ska göra allt bra igen. Kanske för stunden men lögner ligger kvar i mig. I mitt hjärta och i min hjärna. Där den växer och gnager. Förstör mig. Jag är förstörd pgv alla lögner. När tar det slut? När slutar det göra ont? Smärtan försviner inte förns lögnerna gör det. Och när tar lögnerna slut?....


Fölåt men va tvungen att få skriva ner lite tankar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Planerar ni syskon till Alex..?

2010-09-26 @ 19:44:54
Postat av: Anonym

Hur känns det att vara så ung mamma..?

2010-09-26 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0