Magknips natt

God morgon!
I natt tror jag Alex hade mycket magknip.För när han vaknade va det ett anurlunda skrik som jag inte riktigt kände igen och det lätt mer som om något va fel en att han var hungrig och han drog ihop benen mot magen så han blev till en boll. Men efter att han ätit klart så blev han lungnare men gnällde fortfarande lite så då fick han nappen och då va inte drömmarnas land långt borta. JAG ÄLSKAR DEN SOM UPPFANN NAPPEN! ♥



Tydligen är det mordernt med en strumpa i bebis värld!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Bebisar är som hundar när det gäller fötter/tassar.Vår hund är fullständigt övertygad om att hon bara har två tassar som behöver torkas..i värsta fall tre, men fyra tassar? Finns inte en chans! Bebisar är likadana när det gäller strumpor, två strumpor, jag? Nä..skulle inte tro det.

2010-09-20 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0