Morgon smile?

Klockan är nu halv 9. Jag och alexander vaknade nyss.. Eller alexander vaknade och ville inte somna om, vilket innebär att jag måste vara vaken :(

Det är konstigt.. Dom senaste tre mornarna har alexander varit JÄTTE glad. Men bara under några minuter på morgonen. DÅ lyser hela aniktet upp och man ser liksom hela munnen på honom, om ni förstår vad jag menar? Och han tar typ ut tungan samtidigt. Haha, han ser otroligt glad ut iaf.

Idag ska jag ju kolla skor. Visar när jag kommer hem hur dom ser ut :)

Eftersom ingen hade några frågor till mig den här veckan så kör vi på men en ny vecka och era frågor läggs ut nästa söndag ist..


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D!

2010-09-13 @ 11:39:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Susanne

Slöisar! Jag kommer med kläderna i morgon, försöker sluta tidigare så jag kan få en kram både från dig och Alexander <3. Lycka till med skoinköpet!

2010-09-13 @ 13:06:44
Postat av: josefine

kan du inte ta ett kort på honom när han ler så och lägga ut det på bloggen? :=)

2010-09-13 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0