Nu testar jag...

Handlat hem schampo och balsam idag som ska testas. Köpte också ny brun utan sol. Kom på att jag köpte fel ''färg'' så det va inte så konstig att jag aldrig blev speciellt brun, den va typ för ljus för mig eller något. Dove har en mörkare men jag testar en lite dyrare från Loreal den här gången. På ICA köpte jag den för 125:-
Den fick man färg av nästan direkt och väldigt len hud av. Den glittrar lite också ;)

Schampo och balsam är från Barnängen. Skriver vad jag tycker om några veckor..

Förhoppningsvis får jag och pojkvännen sova snart.

Godnatt säger jag till er läsare!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tålde inte Barnängens tvål och schampo, har aldrig varit så torr i huden eller håret som när jag försökte använda det. Men det går kanske bättre för dig. Du är väldigt söt på kortet!

2010-09-09 @ 09:05:37
Postat av: FAAKIE

vacker du är :) ovantligt utseende

2010-09-09 @ 11:10:37
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fin bild! :)



Haha ja visst är det jobbigt, får ju panik över mig själv. Har aldrig tidigare varit känslig å nu gråter jag för minsta lilla? Hoppas de går över när lillen e född!



Nej då jag handlar allt i olika storlekar så det är ingen fara :) Har nog mer i 62/68 än i 50/56 :)

2010-09-09 @ 11:54:32
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0