Ny dag

Morrn!
Igår så kom våran efterlängtade soffa. Vi har ju haft en uppblåsbar madrass. Så det är riktigt skön att vi kan sitta i en normal soffa igen. Haha. Och idag kommer bok hyllor och TV bänk från IKEA. Så nu börjar saker och ting äntligen falla på plats här hemma. DEt har ju varit väldigt mycket och göra så vi har inte riktigt hunnit klart med allt. Det ända jag saknar nu är en byrå som alexanders kläder m.m kan ligga i, ett säng bord med lådor så jag kan lägga viktiga papper där i. (när man skaffar barn blir det helt plötsligt väldigt mycket papper som ska fyllas i m.m.) Och en TV på byrån.  sen är mitt rum nästan klart. Lite tavlor som ska upp och foton som ska sättas i ramar.

Senare hade jag tänkt lägga upp en ''det här trodde jag - så här är det'' (om att bli mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0