sjuk?

Tror jag börjar bli sjuk eller något! :o
Inte jätte sjuk men typ små förkyld. Nyser typ hela tiden. OCh det är jätte jobbigt när jag matar alex för då måste jag hålla inne nysningen så det inte kommer på honom. Hatar att göra det, känns så konstigt i näsan...

Iaf, snart kommer Alexanders Farmor och hälsar på. Jag mamma och svärmor ska äta middag tillsammans idag.


Måste säga att jag är extremt shopping sugen! Kanske får med mig pojkvännen eller någon annan till allum nästa vecka. Tihi :)

Får se om jag bloggar mer idag, ska försöka iaf!

GLÖM INTE STÄLLA FRÅGOR! PÅ SÖNDAG LÄGGER JAG UPP FRÅGOR OCH SVAR! :)♥







Kommentarer
Postat av: kaosflicka

Du är så otroligt underbar och snygg Frida, vill att du ska veta det! (8 <3

2010-09-03 @ 17:59:59
Postat av: Mikaela

Menar inte detta på något elakt sätt men är bara nyfiken på hur du kan vara med barnets pappa ifall han har vart otrogen mot dig? Känns det inte jobbigt ibland?

2010-09-03 @ 18:25:22
Postat av: kajsa

hej!

jag undrar vad du vill bli?:)

och hur träffades du och mange. vem tog första steget så att ni blev tillsammans ?:)

2010-09-03 @ 21:10:20
URL: http://kajsapeersson.blogg.se/
Postat av: MATILDA.

Hur gammal är din pojkvän? :)

2010-09-04 @ 02:22:46
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0