Snart dusch!

Snart ska man hoppa in i duschen. Älskar att duscha. Det är varmt och efteråt så är det så gosig att mysa ner sig i soffan med rena (inte svett stinkande) kläder. 

Som jag och mamma sa förut. Vi hade ute kaninerna i köket och jag la mig ner på golvet och så kommer Millan(honan) fram och luktar mig i armhålan(?)

Jag: Tycker du om att lukta på mitt svett?
Mamma: Använder du inte deo?
Jag: Inte varje dag, jag orkar inte.  :D
Mamma: Men Frida!
Jag: Vadå? :O
Mamma: Orkar inte?
Jag: Nej.. Varför låter du så seriös? Är du seriös?
Mamma: Är det så svårt att ta på sig deo? :D
Jag: Du låter seriös...
Mamma: Haha.

Typ WTF? Va hon seriös?.. Haha, mysko mum!

Mammas dagens skämt: Vet du vad en mutant är?
Jag: Nej?
Mamma: En kossa, HAHA. MU-TANT!
Jag: *ler lite och går sedan åt andra hållet* Kul mamma!




Kommentarer
Postat av: Susanne

MU-TANT! Din mamma roxxors! Använder du inte deo varje dag??! :O fast bättre det än att skippa duschen helt och vräka på sig deo och parfym.



-Kram-

2010-09-21 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0