Sov stund

Nu har jag och Alexander haft en sov stund. Igentligen är det försent för för att vakna halv 8 med alex. Men ag visste inte att han skulle vara villig att sova 2 timmar. Väldigt skönt för mig dock :)

Imorgon ska jag kolla på skor med mamma. Hoppas jag hittar något snyggt. Skulle vilja ha ett par UGGs kopior. Testade en kompis kopior förra året och dom var så sköna... Fast då hade jag inte pengar till nya skor..
Så då ville jag ha det i år ist.. Värkar inte som det komit in speciellt många i affärerna ännu. Fast det går ju att beställa :)


Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Trist för det va verkligen jätte kul :)

Jag har ingen aning, men av någon konstig anledning har jag en känsla av att han kommer komma tidigare :S

2010-09-13 @ 01:50:24
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0