Trött :(

Gud så trött jag är. Vill bara sova...

Idag så händer det inget här hemma som vanligt. Ikväll kommer kanske pojkvännen hit. Hoppas, hoppas! ^^
Han har inte varit här på några dagar nu och det är ganska ensamt här. I mon ska jag mamma och syster hem till min moster och fira min kusin och mormor som fyllt år. Vet inte vad jag ska köpa dock..
Jag och pojkvännen ska ner till allum i mon och kolla om vi hittar något.

Btw, igår blev Alexander 2 månader! Tiden går verkligen snabbt!

Har lite blogg torka just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Kom med idér. Vad vill ni läsa?



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ja, jag tycker dom har en bra politik för de äldre tex att de ska få hemlagad mat direkt på ålderdomshemmet & att gifta äldre par ska få bo tillsammans den sista tiden i livet. Dom har en bra kriminalpolitik också. Så jag tvivlar på att folk ENDAST har röstat på dem för deras invandringspolitik.

Tycker det är så kul när folk säger att vi som röstade på SD är opålästa och okunniga, verkar som att de som inte röstat på SD vet mer om partiet än oss :p

2010-09-24 @ 12:42:21
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Alexander! -vinkar tillbaka- Han är urtuff i den nya mössan.

-Kram-

2010-09-24 @ 13:04:38
Postat av: Nina - Glamourmamman

Kul att du hittade min blogg! Grattis till prinsen! Jag har två små killar - en på 4 år och en som är 4 veckor idag :-) Ha en bra dag!

2010-09-24 @ 13:27:51
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0