Vaken till 99%

Jag tror alex börjar bli lite trött.. Eller så är det vad jag vill tro. För jag är trött.
Imorgon kommer en tjej/kvinna/tant hit från spädbarnsgruppen. Hon snackar typ med mig om hur jag mår och hur alex mår. Och hon kan svara på frågor jag har. Lite som en kurator.

Och sen bär det av mot Pojkvännen. Jag vet var där förra helgen också. Men den här helgen är vi ensama. Inte utan alexander, men hans föräldrar ska åka bort. Det blir nog mys tror/hoppas jag :)

Aja, ska ge lillen lite mat sen blir det sömn.. förhoppningsvis iaf...

Natti♥




Kommentarer
Postat av: ciiz

jag gillar ditt halsband, riktigt fint :)

2010-09-11 @ 20:23:33
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0