Varning!! - personligt inlägg.

Det som va bäst med att vara Gravid va att man slapp mensen. Haha. Så jävla skönt att slippa lägga pengar på tamponger och inte ens tänka på blod. OCh jag läste i en tining för inte så längesen där det stod att man inte hade mens när man ammade och att ammingen funkade lika bra som p-piller mot graviditet. BÅDA VAR FEL!
Nu är jag sur på tidningen. Barnmorskan skrev ut p-piller till mig när jag va på efter undersökning som jag tar nu. Och nu på morgonen när jag sätter mig på toa? MENS! Jävla skit. Fan va sur jag blev. Hahah.

Någon som vet hur länge man har mensen när man går på minipiller Cerazete (stavning?) Jag vet att det är annurlunda från person till person. Men säg vad ni varit med om!

Kram
/F


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ha blödningar upp till några månader tills mensen kommer igång ordentligt. Några månader dock! Blir det mer än det borde du gå tillbaka till din barnmorska för att eventuellt kanske byta. Hoppas det hjälpte.

2010-09-21 @ 13:19:40
Postat av: ronja

inte för att skrämma dig, men när jag käka dom pillrerna hade jag mens typ tre månader i streck.

2010-09-21 @ 13:39:23
URL: http://quinzeronjaw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag går på mini-piller, Cerazet. Man tar en varje dag, jag har dock lätt att glömma ibland (hehe), men det gör ingenting.

Jag har faktiskt ingen mens alls, så fort jag började med minipiller vid mensen så försvann den, ibland får jag lite blödningar, men dom varar knappt i två dagar.

Men vi kan ju smsa om saken.

Ha det bra så länge. (: <3

2010-09-22 @ 11:33:53
URL: http://javlahammare.blogspot.com/
Postat av: Linda ||

Hejsan! Btw jätte bra blogg.

Jag har ätit dom dära p-pillerna i 2 år och ja har inte haft någon mens alls. inte ens mensvärk.

2011-03-17 @ 13:03:09
URL: http://israelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0