Vill till ULLARED!

Igår gick ju premiären av Ullared sesong 2 på kanal 5. Någon mer en jag som försökte kolla på de?
Jag kollade kanske 15 minuter sen när reklamen kom så började jag tänka på att alexander börjar växa ur sina kläder i stl 56 och snart kommer behöva nästan allt nytt (har nästan inget i stl 62) och jag behöver lite kläder nu när magen är borta. Så nu har jag ju stl xs - s igen.
Och nu kan jag inte släppa tanken på att jag vill till ullared. Jävla (ursäkta) pogram! Haha, är så himla shoppning sugen. Och det är ju mycket biligare att köpa alexanders kläder där eftersom han växer så snabbt. Så ist för att lägga ut 129:- på en body så kan man lägga ut typ 29:-. Snacka om att spara pengar! Och då kan man ju köpa kläder i lite större stl och så slipper man det sen! Jag är så smart. Och jag tycker jag förstjänar att åka till ullared. Haha.

Någon mer som fått ullareds sjukan?


Kommentarer
Postat av: Fröken M

vi var där för en dryg månad sedan och jag längtar redan tillbaka !!

2010-09-07 @ 20:20:49
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0