Alexander förstår... eller?

Har nyss ätit middag. Lagade för första gången i mitt liv ris själv! :O:O Jag är så duktigt! Dock va jag väldigt hungrig så det blev inte riktigt klart, haha. Aja, fick fisk pinnar och ris som gick att äta iaf :)

Och Jag har tänkt på en sak, Ibland känns det som alexander förstår exakt vad man säger!
Det är jätte läskigt. Ibland när man frågor honom något så får man ett svar som kan vara: ett skratt, en bitch blick eller ett ''mhmmm''. Det känns verkligen som han fattar, han gör väl inte det men ändå!

Jag: ''Alexander? Är du söt?''
Alexander: ''Mhmm''





Kommentarer
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Kram Kram

2011-04-02 @ 19:45:03
URL: http://milliez.nu
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Så lite så.. Är allt bra med dig?

Kram

2011-04-02 @ 20:33:40
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0