alexanders nya saker från Ullared

Det blev väldigt mycket bilder märkte jag så jag får göra flera inlägg.
Här kommer första ''delen'' med alexanders nya saker :)
vill ni veta priser så fråga så lägger jag upp svaren på söndag tillsammans med era andra frågor!

nr 1. Ett sett med tjock tröja,byxor och t-shirt.




nr 2. bodys med ansikten (korta armar) + body med blodhäst (långa armar)






nr 3. en tunnare tröja med luva.



nr 4. Byxor - jeans och mjuka.





nr 5. barabapapa pipmugg, blå plastskål med lock+sked, 4 skedar (rosa+blå), ''bithand''





så, det var nog allt tror jag..

Köpte 3 paket våtservetter för 5.95/st (ca 17 kr för 3)!!! helt sjukt biligt, här hemma kostar dom typ 15:-??








Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Ååå jag vill också till Ullared och shoppa till mitt troll. De två kortärmade bodysar var så himla söta :)

2011-04-08 @ 12:24:19
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Fanny Sjögestam - 16 år och morsa

Köpt hans kläder på gekås? =D

Har nämligen också sånt till min son :)

Ha en bra kväll!

2011-04-08 @ 13:27:33
URL: http://fannysjogestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0