Besöksrekord! + en sak om mig

Igår hade jag 254 besökare enligt statistiken. Jag undrar hur många som kommer fortsätta läsa...?

Blir alltid lika glad när folk faktiskt gillar det jag gör. Jag tar åt min vÄLDIGT mycket av vad folk säger, både bra och dåliga saker. Speciellt dåliga..
Jag har faktiskt extremt dåligt självförtroende. Det senaste året så har jag kännt mig extremt ful, både under och efter graviditeten..


Folk hittar alltid något att klaga på. Vet ni vad jag fick höra under tiden jag va gravid? Att jag var LITEN, FÖR LITEN! Hur sjukt är inte det, folk tyckte det va konstigt att min mage var så ''liten''. själv tyckte jag att jag var en köttbulle, gick upp ca 13 kg (vilket är normalt, fick jag reda på senare) Och det tyckte folk var LITE, FÖR LITE.
Och allt man sa till mig drog jg åt mig som en svamp. Och det bra drog jag in men släppte ut igen...
Folk sa till mig ''tänk när barnet är ute, då komme rvi få se dig tjock! och dina bröst kommer hänga!''
Men vilken paj i ansiktet dom fick när min mage var HELT borta efter alex kom ut, jag var platt igen!

(Gammal bild)


Kommentarer
Postat av: chris

varsegod :) ja okej, va han planerad? :)

2011-04-04 @ 13:47:47
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej, jag är en ny läsare och fastnade för din blogg direkt! Jag tycker du är otroligt duktig och verkar vara en super mamma =) Men ja har en liten önskan kan inte du lägga upp en förlåsnings berättelse? =)

Lycka till i framtiden. Och kom ihåg att du är bra som du är!

Kram till dig och Alexander

2011-04-04 @ 14:09:28
URL: http://josefinsofine.devote.se
Postat av: M E R E I

- awh vad söt bild!

2011-04-04 @ 15:26:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Fattar inte hur folk är funtade! Dom ska bara göra allt för att trycka ner folk hur mycket som helst, men egegentligen är det bar dom som har dåligt förhållande och orkar inte ta tag i sitt liv!

2011-04-04 @ 18:46:13
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Miku

Jag gick upp 24-25 kilo när jag var gravid. Ändå såg min mage väldigt liten ut o.O

Hela kroppen liksom.. stramades åt och magen putade något otroligt.

avskydde när folk sa saker som "Hej, fetto!" eller "Hallå där, tjockis!"

Finns missbildade idioter som tycker att en graviditet är samma sak som att bli riktigt jädra fet.

Hur jävla pantade är inte dom då??

Nej, no way.



Som tur var har jag ett häftigt humöt vanligtvist och det förstärktes utav bara helsike när jag var gravid.

Fick en kärring att börja gråta en gång.

Hon bara sådär klappade (eller snarare TOG och TAFFSADE) på min mage och sa nåt i stilen "Vilken fin liten tjockis vi hade här, då."

Jag blev så förbannad att jag snabbt kollade in vilka Hennes osäkerheter var och kallt påpekade och kritiserade jag dom.

Jag ångrar det INTE!



Du ska inte ta åt dej.

Den sista idioten är inte född än, tyvärr.

2011-04-04 @ 23:19:03
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0