Blev så

Det blir lite dålig uppdatering nu, åkte till Magnus igår. Jag hade inte planerat detta men var tvungen att prata med honom. Så jag tog inte med mig min laptop, därför blir det lite dålig uppdatering. :(

Idag har jag och Alexander gått en promenad iaf. Det var grymt skönt! Har aldrig gillar att gå promenader innan men nu med Alexander och barnvag är det så mycket roligare! :)
HEmma hos mamma har vi inga bra promenad vägar så det är så tråkigt, men hos Magnus där också min pappa, moster och mormor bor finns det jätte bra vägar, och man kan gå i skogen och allt. Önskar att vi kunde bo här med...

Har dock the studio bilderna på Magnus data, och kan lägga ut dom sista som jag inte visat ännu :)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag sa ju att solen skulle fixa till deppet på dig :-) Och var är bilderna från sandlådan? :-) Idag ännu mer sol, wohooo. Fast hm...jag ska ju vara inomhus hela helgen. Typiskt..... Fast, måndag, London! Sol, värme och säkert lite festande. Får trösta mig med det. Skönt att du ser ut att må bättre igen, det gör nog oss andra glada också. Rätt coolt med en ung mamma, då kan ju du hänga med Alex när han blir så stor så han får gå ut o festa själv...säga att du är en äldre syster, så kan du hålla koll på att han inte raggar upp några hemska tjejer :-) Fast det kan nog var jobbigt att ha en kille där morsan snor flickvännens kläder också:-) Jag ska nog inte fundera så mycket så här på morgonen:-) Hjärnan har inte startat ännu. Nu, snart, på med träningskläderna, iväg, slåss o vinna (hm) sen Arlanda :-) Ha nu en toppenhelg, och så deppar du inte förrän jag är tillbaka igen, om ens då, för du ska inte deppa, SOLEN SKINER och lite sand i håret har ingen dött av :-) /V

2011-04-16 @ 06:21:09
URL: http://trafikstockning.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0