Det jag köpte igår del 2

Och här kommer det jag köpte till mig själv :) Om ni vill veta hur något av sakerna är tex ögon skuggorna etc. Fråga så gör jag ett inlägg om de! :)

Trosa, BH 149:- och 69.50:-



Loreal Mascara 69.50:-


Ögon skuggor Palete. 69.50 H&M egna märke.



Läpptift från Maybelline. Jag måste säga att jag älskar det! Jag kunde ta en cigg och dricka ut en cola flaska utan att det försvan eller kletade! Det är inte kletigt alls! LOVE IT! 109:- (färgen heter : 530 fatal red)




Kommentarer
Postat av: hannah törnkvist 5a

jag har också en sån mascara , du bloggar så jävla bra ;) i <3 you ... Mvh:Hannah

2011-04-28 @ 15:01:51
Postat av: Kolla din bdb du har fått mail

Hej väldigt fina saker du har köpt ;) läs ditt mail på bdb. @bdb Seexyboy

2011-04-28 @ 15:44:32
Postat av: Mikaela

Gör gärna ett inlägg sen om hur de olika skuggorna ser ut :) har länge funderat på att köpa den paletten men vart lite osäker pga att H&M ibland inte har så bra kvalité! Skulle vara jättesnällt :)

2011-04-28 @ 19:08:22
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hade inte du slutat att röka, kanske låter lite konstigt att jag säger det här med tanke på att jag inte känner dig men jag är besviken...

2011-04-29 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0