En till fråga om rökningen

En till fråga om rökningen. Har svarat på denna frågan flera gånger innan. Men om man frågar är det ju för att man inte vet och vill veta så här kommer svar!

Rökte du när du var gravid också?


SVAR: Inte i början. dom fösta månaderna mådde jag illa av cigg och lukten gjorde mig spy färdig.
Men efter ca 3 mån så hände en sak med Magnus och skolan började bli väldigt stressande så jag föll tillbaka, först var det en cigg om dagen. Sen 2 och veckan efter det 3 och typ 2 månader innan Laex kom rökte jag ca 5 om dagen.
Fast jag fick reda på att det är dom FÖRSTA månaderna som är viktigast för barnets utvecling och att stressen faktiskt kan vara värre en några cigg om dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0