Era frågor :)

Ser att det är många som ställer frågor nu.
Och jag har bestämt mig för att varje söndag lägga upp alla frågor från er som inte lägger ut någon blogg som jag kan svara i. Och om det är någon som jag tycker har en väldigt bra fråga som jag vill att alla ska se svaret på (även om den som frågar har en blogg) lägger jag upp den frågan och svaret med.

Låter det bra? :)

Så from alla frågor som kommer in idag och restern av veckan får ni svar på söndag (om ni inte har blogg -anonyma)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur länge har du bloggat? (:



Till vilka alla länder i världen har du varit?

2011-04-04 @ 15:52:49
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym123456

Amanda; Omg, det är ju bara o kolla längst bak i arkivet!



Hur länge tror du att du och din pojkvän kommer vara tillsammans?

2011-04-04 @ 17:41:04
Postat av: kottenliten mamma till pytteliten

Om du fick göra om ditt liv, vad skulle du ändra på?

2011-04-04 @ 21:30:31
URL: http://kottenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0