Hemma igen

Kom hem för ca en timma sedan. Har köpt jätte mycket bra saker och är riktigt nöjd :)
Brukar alltid lyckas köpa kläder som jag aldrig använder igen men den här gången lyckades jag köpa fina saker com jag är säker på att jag kommer använda. så tummen upp på de!
Skulle kunnat gå där flera timmar till men när man åker med sin pappa och shoppar så får man inte lika mycket tid till att kolla runt ^^

Alexander va jätte snäll hela tiden. Dock la ha en mega bajs blöja men efter den va bytt så somande han en liten stund och efter en stund åkte vi hem :)

ska se om jag kan låna mammas mobil och ta kort på det jag köpt för min mobil är helt cp..
Hade på ljudet för att höra om det ringde i ullared men ljudet har slutat fungera, kameran går inte att starta och bajs..


Jag just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0