Hitta sin egen stil!

när man är tonåring så ska man ju ''hitta sig själv'' och ''hitta sin stil''. (vet att många vuxna inte hittat ännu också)

Men jag har kommit på att jag gillar nästan alla kläder, alla stilar! Det är väldigt svårt att ha sin egen stil har jag märkt. Alla stilar finns ju redan.
Men jag vet vad jag vill göra iaf. som ni vet älskar jag att färga mitt hår. Men det sliter ju jätte mycket på håret.
Så jag har bestämt mig för att testa använda olika peruker! Visst det kanske låter galet.
Men jag är väldigt taggad!
Med olika frisyrer och färger kan jag se ut som jag vill när jag vill utan att det skadar mitt vanliga hår.

Smart va? ;)


Kommentarer
Postat av: EMMAS

vilken bra blogg du har :D jag gillar den :)

2011-04-29 @ 10:26:43
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Susanne

Japp, och jag vill se dig rödhårig!

2011-04-29 @ 11:40:13
Postat av: Emma starkko

Snygga peruker är inte billiga dock :(

Fina som du kommer vilja ha går på minst 3000:- kr styck ;o



Men annars smart idé ;d

2011-05-01 @ 17:19:43
URL: http://www.bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0