huvudet gör ooont

Har så (ursäkta) jävla ont i huvudet. Fattar inte vad det är med Alexander på nätterna... 2 nätter i rad nu har har varit skit jobbig och jag vill inget annat en att sova just nu...

som jag berättat funkar inte min mobil kamera.. Så jag måste vänta tills mamma kommer hem så att jag kan låna hennes mobil att ta kort på de jag köpte i Ullared. För ni vill se det eller?

Gamla bilder och cam bilder är de jag kan ge er just nu xD

Jag och Alexander lekte och myste i sängen för några dagarn sedan :




Kommentarer
Postat av: Becciiz ;)

Så söt e han gumman<3 du har/gör världens bästa jobb med han <3 saknar dig <3 ! //becca

2011-04-07 @ 09:45:32
Postat av: Susanne

Akta dig Frida..han är snart lika söt som dig!

Såklart jag vill se dina inköp! Så jag hoppas du får låna din mammas mobil ikväll och ta bilder på allt du köpt.

-Kram-

2011-04-07 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0