Idag

Idag har jag inte bara suttit hemma för en gång skull, haha!
Först solade vi ju, som jag redan visat, och sen va vi på BVC jag och Aexander.
alexander väger 8 kg nu, och är 73 cm lång, duktig pojke som växer!
Och vi pratade om att han inte sover så bra på nätterna. Ocg vi pratade om hur jag skulle göra för att det skulle gå bättre med hans sömn.
Hon tyckte också att jag borde få en natt varannan helg att sova själv. Alltså att Magnus ska ta alexander då.
För jag mår ju inte bra av att få så dålig sömn...

Varit hemma hos pappa också en stund.

Nu ska jag snart sova, trött, trött, trött.
God natt kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Va brun du blivit! (:

Kram!

2011-04-18 @ 23:26:41
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en fråga som du gärna får ta upp i bloggen. Är Alexander liten för sin ålder? För jag har en lillebror hemma som är 5 månader och är typ 71 cm lång, är det stort för någon som är 5 månader?

2011-04-29 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0