Lite gnäll

Jag Magnus och Alexander har sovit en stund. Alexander vaknade nyss men är lite gnällig. Hade tänkt berätta om igår men jag gör det när  jag kommer hem till Mamma ist.

Glöm inte att senare idag lägger jag upp alla era frågor. Så om det är något ni undrar, fråga på!
Om ni inte kommer på några frågor just nu så oroa er inte, ställ frågan någon annan dag i veckan. svarar på era frågor igen nästa söndag!

Här kommer några bilder på lilleman
(i torsdags några timmar innan vi åkte till Magnus)





Kommentarer
Postat av: Greta

Sötnosen! Han är ganska lik dig:)

2011-04-10 @ 16:43:38
Postat av: Amanda

Hur gammal är Alexander? (:

Var graviditeten planerad? om inte, hur kom de sig till att du behöll barnet ialalfall?



Du har kanske svarat på frågorna förr men jag har börjat läsa din blogg för någån månad sen så är tacksam för svar :D

2011-04-10 @ 17:17:23
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gammal är Alexandder nu igentligen?

Han har blivit så stor :D

2011-04-10 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0