Ny header snart igen

Laddade hem '30 dagar gratis photoshop CS5 idag. Tycker det är så kul. Kan ju inte så mycket, gjord mest enkla saker för något år sedan och då använde jag CS2 tror jag (?)..
Iaf, det blir ny header när jag har fixat ett bra resultat.

Vad tycker ni det ska finnas med på den?
Ska det bara vara bild på mig?
Ska Magnus vara med, som han är nu?

Tell me!

Här är den första jag gjorde.. Den är ju inte speciellt snygg eller så, väldigt enkel.. Men jag har 30 dagar på mig att göra en snygg! :)


Kommentarer
Postat av: sabina♥

den är ju lätt finast,<3

ja tycker du ska ha den!:D<3

2011-04-13 @ 22:25:09
URL: http://sabiinajusiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var finast av alla headers du haft än så länge! Jättefin bild på dig! GIllar att den smälter in. Tycker att du ska ha dig och Allexander med..

2011-04-14 @ 15:49:35
Postat av: 15års trillingmamma

Jag gillar den headern! Men Magnus kanske ska vara med? Aja, den är jättefin! Och jag älskar båda bilderna!



Kram

2011-04-14 @ 20:58:50
Postat av: Miku

Den du hade där var jättefin, tycker jag =)

2011-04-14 @ 21:06:29
URL: http://miku-san.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0