NYHETER!

Har lite Info och nyheter från mitt liv, haha!

Okej, nr 1. alxander ska till Tandläkaren snart! jag som hatar tandläkaren, oppas jag lyckas dra med mig Magnus så jag kan gömma mig bakom honom när tandläkaren vill prata med oss... :D

nr 2. fick nya mobilder igår, Japp, 2 st. (från blocket) Vet dock inte vilken av dom jag ska använda, har svårt att förstå hur man för över bilder från samsungen som jag använder just nu.. hmm..

nr 3. JAG KOM IN PÅ BURGÅRDEN GYMNASIUM! Så jäkla glad!  Yes, yes, yes! hår och makeup, here I come!

Idag ska vi till BVC också,.. undrar vad han väger och hur lång han är nu..?


(försöker fixa bilder nu, finns några fina från igår :))

Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

fan vad najs att du kom in :D

2011-04-20 @ 17:57:57
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0