Svar på era frågor!

Fråga 1. Hur länge har du bloggat? (:

Svar: Sedan janurai 2010. Tror det var när jag va gravid i v10 som jag började :)

Fråga 2. Till vilka alla länder i världen har du varit?

Svar:
Jag har varit i Danmark, Kanarieöarna och turkiet med Magnus.

Fråga 3
.Hur länge tror du att du och din pojkvän kommer vara tillsammans?

Svar:
Svår fråga.. Men just nu känns det väldigt bra mellan oss och om det forsätter såhär  så tror jag minst ett år till :)

Fråga 4. Om du fick göra om ditt liv, vad skulle du ändra på?

Svar: SKOLAN! Helt klart. Önskar verkligen jag kämpade mer i 8:an och 9:an så att jag skulle haft bätte betyg nu.

Fråga 5. vilken års tid tycker du är den bästa :)?

svar: Sommaren! Älskar sommaren, bada grilla , äta glass och allt annat man kan göra! allt händer på sommaren och jag längtar tills dess då Alexander är lite äldre :)

Fråga 6. Vad kostade "Cartman is my boyfriend" tröjan? Fanns det många kvar? Tycker den var superkul!

svar: Ja det fanns ganska många, det fans flera olika south Park tröjor.  Den kostade 89:- om jag inte minns fel. Det kan ha varit 99:- också. Men jag tycker den var värd de :)

Fråga 7. Hur gammal är Alexander? (:

Svar: Han är 8 månader nu :)

Fråga 8.
Var graviditeten planerad? om inte, hur kom de sig till att du behöll barnet ialalfall?

Svar: Nej. Jag ville inte döda mitt barn. Och jag fick lixom känslor för den här lille saken. gjorde ett vaginalt ultraljud tidigt och såg den där lille klumpen och då visste jag att jag inte kunde göra abort..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Så söt Alexander är! :D Barn e så söta!

Min syster skall föda sitt första barn i mitten av juni, och jag väntar så med spänning! :)

2011-04-11 @ 17:03:55
URL: http://mandacecilia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0