svar på kommentar :)

Varför röker du igentligen?

Svar: Jag började för typ.. 2 år sedan (??) Och när man är fast så är det svårt att sluta. Och jag har mått väldigt dåligt, deppig och det har hänt så enormt mycket saker, och ciggen lugnar ner mig när jag får ångest. Inte helt och hållet men det blir lättare för mig att komma ur det senare.
Visst det låter säkert ur korkat för er som inte är rökare, men jag vet att många rökare (iaf mina vänner) vill ha en cigg när dom mår dåligt.
Visst är det dumt, men jag har lovat att om världen inte går under 2012 så slutar jag röka, haha!
För vad är det för menning med att sluta röka om vi alla ska dö om typ.. 1 år? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad säger tex din mamma om att du röker?? :P

2011-04-19 @ 13:07:14
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-21 @ 00:08:21
Postat av: Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Rökte du när du var gravid också?

2011-04-21 @ 00:38:57
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0