Älskar min säng

God Morgon. Måste bara säga att jag älskar min säng. Det är ju lite skillnad på att sova i en 90 säng och en .. vad har jag för säng? 160 eller 180? xD Haha, aja :P Sovit som en liten ängel inatt asså, haha.  Alex också tror jag :)

Idag ska jag kolla på rue blood säsong 1 som vi fått från Love Film. I går såg vi Cry Baby. Om jag inte minns helt fel va det en av Johnny Depps första filmer.. Det va en komedi musik film typ. Den va ganska sjukt faktiskt. Haha.
Aja, det va kul att ha sett den iaf.

Här har ni trailern


Kommentarer
Postat av: Emma starkko

började kolla true blood för mina vänner dillade om att man fastnar så sjukt i det, och jaaa den serien är typ megabäst! :D

Började för någon vecka sen och är redan inne i slutet på säsong 3 och då är avsnitten 54min långa! ;)

Enjoy :D

2011-08-06 @ 15:30:40
URL: http://www.bloggparken.se/starkko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0