Barnvakt för att blogga?

Hej.

En fråga till alla mamma bloggare där ute. Har ni barnvakt för att blogga?
För jag fattar inte hur folk hinner blogga när man har barn! Det går ju typ inte.

Först går man upp kl 7.30 Fixar sig, väcker bebis, byter blöja,äter frukost, tar på bebis kläder, går till dagis.
Är på dagis till kl 11. Går hem, äter, sover typ till 13.00 pga av EXTREM trötthet. Träffar någon i allum. Tex Pappa Magnus, elin eller Micha. Om inte så leker man med bebisen. Sen kommer bebisens mormor hem. Då äter vi middag, sen blir det lite leka eller tv, sen sova kl 20.00. Och då är jag så himla trött själv så jag somnar antingen då eller så duschar jag.  När ska jag hinna blogga? 

Jo som nu när alex leker lite för sig själv, vilket inte han alltid tycker är kul. Eller när Mamma eller Johanna passar honom.
3 inlägg om dagen? Det gååår iiinnnteee!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig.. men jag fattar att det är jobbigt att blogga när man inte har tid... men älskar din blogg så gör så gott du kan (L)

2011-08-17 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0