Förlåt

sorry, det blev inga bilder idag.. tyvärr. Kännt mig så grymt seg. Bråkat med mamma och så. Jobbigt att hon klagar på att jag aldrig städar rummet samma dag som jag gör de. Då blir man ju verkligen glad och känner: JIPPIE! va roligt att mamma tycker om när jag städar, kommer städa oftare nu!
Men nej, så tänker man inte. Man tänker ''Är hon aldrig nöjd med något jag gör? Gör jag bara fel?''

Så.. I mon kommer nog bilderna istället. :)

Och i mon ska jag också köpa årfärg och bli brunett igen! Japp, japp. Trött på att vara blondin nu. Och det ser ännu mer fejk ut när man fått lite solbränna. + att det blir så dyrt att färga utväxten hela tiden.. Vad tycker ni? :)

Natti!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud, min mamma är precis likadan. kan man aldrig få lite uppskattning? Tycker du passar lika bra i båda hårfärgerna btw :) Men brunt hår blir både billigare och utväxten brukar inte synas lika snabbt. Det var därför jag gick ifrån blondt till brunt, saknar att vara blond lite dock.

2011-08-06 @ 23:24:23
URL: http://awesomenessinabox.blogg.se/
Postat av: MATILDA O.

Du kan väl hitta något mittimellan? :) typ sandré-liknande eller brunt med slingor?

2011-08-07 @ 01:15:13
URL: http://tystvivackerstjarnorna.blogg.se/
Postat av: Susanne

Brunt med lite slingor lät som en bra idé, ljusar upp det hela lite. Men annars håller jag med Mikaela du är lika vacker i båda färgerna.

2011-08-07 @ 13:09:25
Postat av: Anonym

Du passar bäst i brunt tkr jag... fast den bilden med blont är jävligt snygg!

2011-08-07 @ 15:53:38
Postat av: Hannah <33

Håller med mikaela och susanne .. men jag tycker isf brunt ;)

2011-08-08 @ 11:44:40
Postat av: Anonym

Blogga mer!!! :D

2011-08-08 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0