Jag = monster?

Jag har tydligen blivit ett monster. Jag vill ha allt och vill bara jävlas. Man kan inte älska mig eller bry sig om mig.
Enligt vem? Magnus. Han vill aldrig mer träffa mig eller ALexander. Och tydligen så tror jag att jag bryr mig. Men det gör jag inte? Och jag är inte samma person som gjorde slut med Magnus.

Varför tycker han såhär? Det vet jag inte. Jag har ärligt talat ingen anning om varför...
Jag bröt min kontakt med Magnus tjej för att jag inte ville lägga mig i deras förhållande. Ändå så tycker Magnus såhär.

Jag förstår inte.
Mår så himla dåligt just nu.
Jag vill bara att Alex ska få han en familj. En mamma och en pappa som älskar honom. Och jag kunde inte ge han de.

Vad har jag gjort för att förstjänna det här?! Jag orkar inte mer...



Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Jag tycker han borde tänka på sin son. Vad kommer alexander säga sen bär alla andra på dagis har en pappa, men Alexander ser aldrig honom. OCh när han kommer kunna prata och sådant så kommer han fråga varför inte hans pappa vill ha honom. Sådant vet man inte vad man ska svara på.



Har man ett barn så ska man ta ett ansvar oavsett hur gammal man är!

2011-08-10 @ 14:45:06
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Susanne

Skit i Magnus! Alexander har en stor familj med en massa bonuskärlek, han kommer att klara sig bara bra.

-Kram-

2011-08-10 @ 15:57:26
Postat av: MATILDA O.

Men söta du, du är jätteduktig och stark!!

2011-08-10 @ 18:02:05
URL: http://tystvivackerstjarnorna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är stark Frida! Jag har inte träffat en starkare person än dig. Och det finns så många som stöttar dig och älskar dig för den du är. Du vet att ingenting av det där är sant, det stämmer in på honom själv.

Jag bryr mig om dig, och jag finns här för dig, det kommer jag alltid. <3

2011-08-10 @ 19:36:42
URL: http://mypinkzebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0