Taggad! + info om dagis :)

Taggad inför i morgon. Min födelsedag! :D
Trårtorna är fixade, bara grädden kvar och jordgubbarna. Ska verkligen bli kul. Men först ska vi till dagiset med Alex
.

Dagis info ni inte fått ännu:
Första dagen gick bra. Han fick både en puss och en kram av en liten tjej. Han blev väldigt förvånad över detta.
Idag så va dom ute, men alex är den ända som inte kan gå ännu, så han fick sitta hos mig och sen gick en av fröknarna iväg och jag och en annan mamma fick i uppdrag att skala och dela äpplen och bananer.
Hon var ganska ung hon med. Eller ja hon va 23. Men vi pratde en stund och så :)

Såhär hjälper alexander mig att städa och ta han om tvätten, han kryper i korgen och drar ut all ren tvätt på golvet... Vet inte om jag ska skratta eller gråta ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0