sista dagen i skolan..

Idag är det sista dagen i skolan (förutom avslutningen i mon) och jag är hemma med en små sjuk alex. Han har haft feber i hlegen och på morgonen när vi egentligen skulle gå upp så hostade han så mycket att han nästan spydde och han va så trött och bara grät... Kände att han inte skulle behöva gå till dagis idag. Så vi gick in till sängen och somnade om..

Nu mår lilleman bättre efter fått i sig lite yougurt. Nu badar han och jag sitter på toan och bloggar... :P

Jag har jätte konstiga prickar på min rygg typ. Ser ut som myggbett och kliar som fan. Får panik... :(





Kommentarer
Postat av: Viktor

låter som det är vägglöss som gnager på dig på natten :-) /V

2011-12-23 @ 17:05:03
URL: http://trafikstockning.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0