Börja igen.

Dom senaste veckorna har jag blivit väldigt sugen på att börja blogga igen. Och nu har jag bestämt mig för att börja igen. Det har ju hänt en hel del sedan jag va riktigt aktiv här och orkar inte direkt skriva ner allt.
Men jag har börjat bli lite gladare men känner också att mitt liv är ganska tråkigt. Vill att det ska hända något. Och för att fördriva lite tid så kan jag ju blogga :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollar melodifestivalen såklart. Det är typ en tradition i våran familj. Haha. Vet att vissa tycker det är super töntigt but me lööve it ;)

Just nu sover Alex. Han blev ju faktiskt 7 månader för några dagar sedan :O
Tiden går fort :)

Känner för att ta en dusch men vill inte ta risken ifall Alexander vaknar så jag väntar tills i mon.

Hoppas alla gamla läsare tittar in igen. Puss O Kram!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Välkommen tillbaka! Har saknat både dig och Alex.

Kolla upp det där med järnvärdet vet jag eller köp mutivitamintabl som också innehåller järn.

-Kram-

2011-03-08 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0