Rasade i vikt

Har typ slutat blogga, och det är för att jag mått helt jävla sjukt dåligt..
efter att det tog slut mellan mig och magnus så gick jag ner i vikt. Slutade nästan äta. Åt middag typ, på helgerna lite mer kanske. slutade med frukost och lunch. Hade ingen mat lust alls. Och jag kände inte att det fanns något att berätta. Mitt liv känndes hopplöst och tråkigt. Vad gjorde jag på dagarna? Jo jag satt vid datorn och TV:n hela dagen...
Jag ska vara helt ärlig i den här bloggen och det har jag varit hela tiden.
Jag väger 44 kg nu. På 2 månader gick jag ner 4 kg. det kanske inte låter så mycket men för mig är det de. Man ser det så tydligt på mig att jag gått ner i vikt, speciellt på mina lår..


Jag och alexander :D







Kommentarer
Postat av: A

Trots att du verkar må riktigt dåligt är jag glad att du är tillbaka, brukar följa din blogg slaviskt, så månadsuppehållet var tråkigt, även om jag förstår din situation... hoppas det blir bättre snart, åt ena eller andra hållet!

2011-02-12 @ 00:34:40
Postat av: Knuza

4kg jag gick ner 8kg på 1½månad

2011-02-12 @ 17:43:39
URL: http://www.honknuza.se
Postat av: Linn

Fin blogg!

In och anmäl dig till veckans blogg, avslutas ikv ! :)

lycka till!

2011-02-14 @ 13:48:22
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: ELIN

fin blogg!

allt bra med dig idag?

Kram.

2011-02-16 @ 17:44:28
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ge inte upp, du är stark .

2011-02-19 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0