Trött

Alexander börjar bli bättre på att klara sg utan mat under nätterna. I natt så vaknade han några gånger mellan 23.30-2.30 men kunde somna om efter att han fick napp. Han fick mat 4.30 första gången och somnade om. Hoppas han snart kan sova längre stunder eller hela natten. Börjar känna mig riktigt sliten efter dom här 7 månaderna som mamma. Fast det kanske inte är så konstigt :P
Funderar på om jag kanske har järn brist för då blir man ju väldigt trött. Kan det va så?

Är hemma hos magnus och har sovit här i natt. Ska nog sova här denna natten med.
Det är så konstig för här så kan Alex somna nästan helt av sig själv i spjälsängen men hemma hos mig så vill han sova nära, nära mig. Någon som varit med om det? Typ hemma bra men borta bäst? Någon som har tips på hur jag kan få honom att somna bra hemma med?

Kram<3

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej, nu finns vinnaren av gårdagens bloggtävling uppe :) kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling :) kramis

2011-03-01 @ 10:07:00
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Pixie

Kul att du börjat blogga igen :)

2011-03-02 @ 02:47:09
URL: http://justpixie.blogg.se/
Postat av: johanna

Klickade mig in på din blogg och kollade igenom lite inlägg och jag måste bara påpeka att du verkar vara en fantastisk trots din unga ålder, det är många som inte skulle klara det så bra som du gör :)



Ha det gott!

2011-03-06 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0