blää

Tror alexander är inne i någon period då han växer mycket för han är så gnällig och äter hela tiden. numera ammar jag mest under natten och han får ersättning och gröt på dagen. Men det är så jobbigt när han ska sova för han vill inte somna, han ligger och sparkar och vrider sig även om han är jätte trött. Vet inte hur jag ska göra. Någon som har tips?

Och Magnus tror att jag ''kollar upp'' honom hela tiden. Fast jag inte gör det. sjukt jobbigt att han ska vara så sur på mig. först är vi lixom kompisar typ och kan smsa och så sen så blir han typ sur... Jobbigt :S

Gammal bild innan jag blev gravid..

Kommentarer
Postat av: Rahul

Fin blogg :)

2011-01-05 @ 21:02:34
URL: http://whalle.blogg.se/
Postat av: j

Kan Alex möjligtvis börja få tänder? då brukar dem bli lite extra griniga och lite sjuka med feber med pga tänder som växer och kliar. Killen kanske är förvånad över hur bra du sköter allt så han måste trycka ner dig, skit i hans ord trots dina känslor för honom. Du klarar mammarollen och dig själv skitbra!

2011-01-06 @ 14:37:04
Postat av: Susanne

Ta inte åt dig av Magnus, du vet hur han är. Fortsätt du att sms om du vill så får han väl svara om han vill.

-kram-

2011-01-06 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0