Nu kör vi 2011!

Nu kör jag igång igen, har varit riktigt dålig på att blogga. Men jag har mått så jävla skit. Och mår fortfarande dåligt.

Mamma tro att jag kanske är på väg in i eller redan har deppresion. Så ja, ni förstår kanske varför jag inte bloggat.

Men jag måste komma ur den här skiten. börja äta ordentligt igen. för jag äter knappt längre, glömmer typ bort det.
Det kommer ta sin lilla tid, men ska göra mitt bästa för att lägga ner tid på mig själv och Alex. Och då tänkte jag att bloggen handlar ju om mig. Och genom att skriva om mitt liv kanske jag långsamt kan få lite sjävlförtroende tbx.

Nu kör vi 2011!



Kommentarer
Postat av: Susanne

GO GO FRIDA! Du vet var jag finns om du behöver barnvakt! Eller vill prata, eller vill äta totalt onyttiga saker i största allmänhet! -Kram-

2011-01-02 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0