Igår...

Hejsan!
Igår så skulle jag möta Mamma i allum för at handla. Så gick vi förbi väsk affären i allum.. Och jag kom på att jag behöver en ny ''skolväska''. Och det tyckte mamma lät så guligt hon sa typ '' Just det du börjar skolan igen, tithih''
''Klart du ska ha en ny skolväska''
Så vi gick in och jag hittade 2 väskor. Men jag tyckte faktiskt att jag va värd den lite dyrare Björn Borg väskan.
Den hade kostat 899:- och nu kostade den 599:- hehe, frida nöjd och glad :D

Och jag träffade Magnus. Som nu vill vara en del av vårat liv... ja.. vi får hoppas det blir bra.

Vad tycker ni om väskan då? :)







Kommentarer
Postat av: Susanne

Nice bag and Im happy to hear about Magnus. See you real soon I hope. Loads of hugs.

Susanne

2011-07-08 @ 10:45:45
Postat av: Felicia

Skitsnygg! Hoppas allt löser sig med Magnus också.

Kram

2011-07-08 @ 12:24:33
Postat av: Anonym

Ska du verkligen låta den jävla idioten köra med dig så? Kram

2011-07-08 @ 18:27:44
Postat av: Anonym

Vågar du dra in honom i ditt liv igen..? skulle du klarar att bli sårad igen liksom?

jag känner ingen av er, men gör det du känner är bäst! hoppas att det går bra <3

2011-07-11 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0