Jaha

Så nu vet jag hur det ligger till.
Magnus har en ny flickvän.
Behöver jag ens säga mer? Jag menar, i går när jag va hos farmor så visste hon inte ens vad jag hette först.
allt blir bara skit hela jävla tiden. Och jag bara ORKAR INTE MER!
ch magnus sa att han skulle förändra sig för mig och sin nya flickvän. Men han fattar ju inte! Jag bryr mig inte. Det är för alexanders skull han ska ändras. Om han hade brytt sig om mig så skulle han ändras för min skull redan när jag va gravid.
Samtidigt är jag glad att han hittat en tjej som kan få honom på andra tankar. Så..
Och nu kan jag börja gå vidare på riktigt. För nu vet jag att han gjort det och inte älskar mig längre.

Tack och hej.



Kommentarer
Postat av: Carro

Men tänk positivt. Nu kan du koncentrera dig på din häftiga gymnasie tid men en ball utbildning.

Och senare hitta en kille som förtjänar dig och älskar dig och Alexander!

2011-07-27 @ 15:05:22
Postat av: Lisa

Du är stark.

Du är vacker.

Du har kommit in på din utbildning.

Du har en frisk son.

Du har en familj som stöttar dig.

Din farmor slipper lida i slutet av sitt liv. Tänk om kroppen gett upp bit efter bit, medan hon upplevt allt i huvudet. Detta sättet är mycket skönare för henne.

Du behöver inte Magnus, utan kommer hitta någon som är bättre för dig. Och Alexander klarar sig även utan en biologisk far om inte Magnus kommer vara där i framtiden.

Du klarar detta. :)

2011-07-27 @ 17:34:51
URL: http://peoplearenuts.blogg.se/
Postat av: Susanne

Dessutom så blir du inte av med Alexanders farmor eller bonusfarfar eller farsmormor hur mycket du än försöker!



Håller dessutom med Lisa till 1000%



-kram-

Susanne

2011-07-27 @ 18:28:20
Postat av: frida

dålig stil av honom! förstår mig inte på pappor som inte vill vara delaktiga i sina barns liv! hur kan man inte vilja vara med dom varje sekund typ?? du kan få något mycket bättre en han, du är sjukt snygg och verkar vara en as go tjej!

2011-07-27 @ 19:20:38
Postat av: Anonym

Mörkt och fint hår Alevander har fått <3



Ps. Du klarar allt!

2011-07-28 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0