Kalas hos farmor

Idag har det varit kalas för Alexander hos hans farmor. Magnus var med och hjälpte till att öppna presenter. :)

I morgon så åker jag och ALexander till Halmstad med min pappa och syster, kommer antagligen inte att blogga så mycket. Om ens något alls. Jag tar int emed mig datorn men vet inte om min syster gör det eller så.
Men kommer hem om några dagar och lovar att ta massor med bilder som läggs upp på bloggen så fort jag kommit hem!

Snart ska man hem till pappa och antagligen blir det grilla. Mys, Mys!

HA det så gött så länge.

Glöm inte att ni kan mejla frågor till mig om ni inte känner för att kommentera. :)

[email protected]

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0